Komunikaty

1.    Klub Sparta Grębocice ukarany karą walkoweru oraz karą finansową (mecz B1 Junior Młodszy pomiędzy Mieszko Ruszowice – Sparta Grębocice)
2.    Klub Iskra Kochlice ukarany karą finansową (wycofanie zespołu z rozgrywek B1 Junior Młodszy)

Czytaj więcej: KOMUNIKAT WYDZIAŁU GIER OZPN LEGNICA - POSIEDZENIE Z DNIA 27.09.2018 r.

Czytaj więcej: Zapraszamy na mecz

Informujemy, że w dniu 28.09.2018 biuro OZPN będzie nieczynne do godz. 13:00.

Czytaj więcej: Biuro OZPN Legnica będzie nieczynne

1.    Zawodnik klubu KS Męcinka („O”) – kara 2 meczów dyskwalifikacji.
2.    Zawodnik klubu Zawisza Serby („O”) – kara 2 meczów dyskwalifikacji.
3.    Zawodnik klubu Chojnowianka Chojnów („O”) - kara 2 meczów dyskwalifikacji.
4.    Zawodnik klubu Orzeł Czerna („A”) – kara 2 meczów dyskwalifikacji.
5.    Klub Rataj Paszowice („B”)  – kara za brak trenera podczas zawodów.
6.    Klub Sparta Rudna („B”) – kara za brak trenera podczas zawodów.
7.    Klub LZS Komorniki („A”) – kara za brak trenera podczas zawodów.
8.    Klub Tęcza Kwietno („A”) – kara finansowa za nadmierną ilość kartek.
9.    Klub Unia Miłoradzice („A”) – kara finansowa za nadmierną ilość kartek.
10.    Klub Viktoria Borek („B”) – kara finansowa za nadmierną ilość kartek.
11.    Prezes klubu Nowy Kościół – kara regulaminowego pouczenia.

Czytaj więcej: Komunikat Wydziału Dyscypliny - Posiedzenie Nr. 6 w dniu 25.09.2018 r.

KOŚCIELEC. Blisko 300 dzieci zostało przebadanych podczas inauguracji kampanii społecznej "Słodka Julka". Dziewczynka jest symbolem wielkiej akcji profilaktycznych badań, które obejmą blisko 7000 dzieci w naszym regionie... Zajęcia edukacyjne kampanii „Słodka Julka” rozpoczęły się w piątkowy przedpołudnie w Szkole Podstawowej w Kościelcu, w szkole Julki - bohaterki kampanii. Spotkanie z grupą blisko 300 dzieci rozpoczęła emisja filmu o zmaganiach Julii z chorobą cukrzycową. Film o Julce  dziewczynce z Kościelca zmagającej się od 3 lat z cukrzycą, autorstwa Jarka Jarosza trafił do serc bez wątpienia wszystkich oglądających film. Kamera autora towarzyszyła Julce i jej mamie w wielu codziennych sytuacjach m.in. wszystkich wzruszyła scena, w której mała dziewczynka jest budzona w 2 w nocy aby przyjąć lekarstwo... - Jestem przekonany, że ten piękny film o Julce - a muszę się pochwalić, że widziałem go wcześniej - nie tylko wzruszy, ale będzie ogromnym przesłaniem do wszystkich, którzy są w takiej samej sytuacji jak Julka i jej mama - mówił wzruszony Piotr MILCZANOWSKI, prezes Miedziowego Centrum Zdrowia S.A. w Lubinie,współorganizator kampanii społecznej.

 

Maria KAJDAN, prezes Okręgowego Związku Piłki Nożnej, pomysłodawczyni i jako piłkarski związek organizator kampanii "Słodka Julka" zewsząd przyjmowała gratulacje za start kampanii z wielkim impetem. -  Sport, w szczególności piłka nożna, jest najlepszym nośnikiem informacyjnym i dociera wszędzie. Uczniowie kilkudziesięciu szkół, które odwiedzimy podczas kampanii w naszym subregionie - ich także chcemy, musimy uchronić od zagrożenia jakim jest cukrzyca. Uświadomić, że zdiagnozowanie cukrzycy nie jest wyrokiem śmierci. Projekt Kampania społeczno - edukacyjna "Słodka Julka" uzyskał Honorowy Patronat Ministra Edukacji Narodowej, Patronat Honorowy Dolnośląskiego Kuratora Oświaty we Wrocławiu, Polskiego Stowarzyszeniem Diabetyków- Zarządu Głównego oraz Polskiego Związku Piłki Nożnej - to dla nas wyraźny sygnał, że to co robimy ma sens, a jednocześnie zobowiązanie do pracy na najwyższym poziomie.

Inauguracja kampanii "Słodka Julka" była magnesem do przyjazdu do małej wioski Kościelec wielu osobistości. KGHM "Polska Miedź" S.A. reprezentował wiceprezes ds. produkcji Radosław STACH. Nie zabrakło prezesów: Piotra MILCZANOWSKIEGO (MCZ) i Jacka KARWANA (Lubinpex). Obecni byli także burmistrz Chojnowa Jan SERKIES (za tydzień "Słodka Julka" odwiedzi SP nr 4 w Chojnowie), Aneta TRELA- dyrektor Biura Poselskiego poseł Elżbiety WITEK czy Paweł KURA, kandydat PiS w wyborach do Sejmiku Dolnośląskiego. Ten ostatni powiedział: - Start tej kampanii społeczno-edukacyjnej pokazuje, że swoje siły są w stanie zjednoczyć świat sportu konkretnie piłki nożnej i KGHM "Polska Miedź" S.A. w imię szczytnej idei. Nie dziwię się, że usłyszałem na tej sali iż kolejne szkoły i kolejne samorządy zabiegają aby przyłączyć się do tej akcji .Kampania "Słodka Julka" zostawi w historii naszego regionu trwały ślad. Nie wiem czy jest to możliwe, ale mam nadzieję, że ten pomysł, ten projekt będzie realizowany w przyszłości w całej Polsce.  …

Czytaj więcej: Inauguracja "Słodkiej Julki"